Bloggare nr 1 - Anette Rhudin

Jag är född i Halmstad, Halland, och är gift med en värmlänning (munkforsing). Två barn och en hund har jag och bor i Östra Ämtervik.
Jag är utbildad civilekonom med internationell marknadsföring som fördjupning. Dessutom har jag gått på college i USA och har vidareutbildning i organisationsutveckling och kommunikation. Tidigare har jag arbetat med marknadsföring och försäljning, som säljare och produktchef på Wasabröd och Munksjö Hygien. Sedan 1993 driver jag eget företag, Dirigo, med föreläsningar, coaching och kartläggningar.
Dirigo betyder rikta, vända och styra upp på latin och det är min vardag. Ett nuläge fastställs, vad är våra styrkor, en inriktning och till slut handling för resultat.
Jag är mycket för utveckling och förändring ... i rätt riktning.

Kommentarer

Populära inlägg