På återseende

Det är dags att tacka för mig, för den här gången. Hemskt roligt har det varit. Från bekantskapskretsen har jag fått kommentarer som: Äntligen vet vi vad du gör om dagarna! Det där med mat och vin kan man syssla med på olika sätt. Får jag beskriva det själv skulle jag säja att jag jobbar Sensoriskt- sinnligt, mat och vin är njutning och upplevelse. Kompis till en av pojkarna här hemma uttryckte sig mer klarsynt en gång när han sa: Du är ju BESATT av mat! För att följa mig behöver man inte ha den dimensionen, ett intresse för livets goda räcker. På min hemsida är jag också bloggare sen några veckor tillbaka. Trollbyrån med Katrin Moström och Jeppe har hjälpt mig att göra den fina sidan. Där tipsar jag om mat och vin och ger reflektioner från vardagen - besök mig där så blir jag GLAD! Vi ses! Kramar från Bibbi

Kommentarer

Anonym sa…
Bra jobbat Bibbi! Det har varit jättekul att läsa dina texter, dig skulle man gärna vilja ha i umgängeskretsen ...! :-)
Matjestarten på midsommar kommer bli en klassiker, i alla fall i mitt gäng - alla älskade den! Lycka till med jobben framöver.

Populära inlägg