Trööött!!

Vad händer då efter att man har laddat ur så mycket som vi gjort under de senaste veckorna? Jo man däckar på alla sätt och vis, tydligen! Jag har spenderat de sista två dagarna under täcket med en film eller bara blundandes på kudden! :-) Det har blivit en del av min vardag. Vi repar intensivt under en eller flera veckor för att sen dippa, gå i ide och sen resa sig och köra vidare. Det är otroligt viktigt med vila mellan varven för att kroppen ska orka med. Tänk på att vara snäll mot kroppen! Det är ju den som bär dig och det är ju faktiskt du! Innan jag somnade till hann jag dock med på P4 i onsdags för en intervju med Hedwig i Sommarradion. Vi pratade om showcasen, min tid i IDOL och studenten. Jag fick i panik på morgonen försöka minnas hur vi sjöng på vår egen student den studentsång som numera inte sjungs så frekvent som tidigare. Jag och P4:as medarbetare tog i och sjöng: ”Sjung om studentens lyckliga dar…”! Vilken stämning! ;) Jag har ett litet test kvar denna vecka innan jag kan slappna av helt. Imorrn gör jag audition för ”Svensktoppen Nästa” med låtan ”Rise” (kolla in på www.myspace.com/inasweden)! Det ska bli kul tycker jag, pratade med Anna och Bengt när jag var på P4 i onsdags och det känns som det kan bli kul! Jag vet inte riktigt hur ordningen går ännu men man måste gå vidare härifrån för att sedan komma med i radion längre fram i juli. Ja, det är bara att hålla tummarna och ge järnet som vanligt! Här kommer en bild på mig och en av huvudpersonerna för dagen, min kusin Christine. Hon har gått ur skolan idag och nu är det sommarlov! Grattis alla sommarlovare och studenter! Enjoy! Jag ser fram mot att komma hem till kära Sunne på söndag och kommer göra ett sista inlägg på söndag för att berätta hur allt gått!! Sunne kära Sunne.. Snart är jag hemma.
Kram och underbar helg till er!
ina

Kommentarer

Populära inlägg