Makaroner med storasyster

Hej!

Torsdagens basketturnering gick bra. Killarna vann sin turnering och tjejerna kom nästan till final. Istället för Skäggebergs tjejer så vann Klätten. Det var en rolig dag. Jag gjorde ett mål under dagen, ville göra mer men ibland lyckas det inte. Jag får vara nöjd ändå. När jag kom hem så skulle vi åka till Leksand. Jocke skulle spela andra kvartsfinalen mot Frölunda. Jag var jättetrött så jag stannade hemma med min storasyster. Vi försökte göra stuvade makaroner men det gick inte så bra. De smakade konstigt och äckligt. Smörgåsen som jag gjorde smakade mycket bättre. Vi tittade på tv en stund och sedan gick jag och sov. I mitt rum sover också vår katt Majken.

Jockes lag vann så nu ska han till Göteborg och spela på söndag.

/Lian

Kommentarer

Populära inlägg