Vi har kul för att vi är som vi är i klassen

Hej!

Lördag kväll och jag sitter vid datorn och skriver. Ska snart mysa med familjen, fast syrran ska till Selma på fest. Skulle vilja följa med men är ju lite för ung än. Kul med dans och musik tycker jag. Vi hade klassens timme i fredags. Det var Minda och Helena som höll i lektionen. Alla skulle vara med och dansa. Först visade Helena uppvärmningen. Sen visade de en liten bit av dansen som vi skulle göra till låten Tic Toc. Först verkade det vara svårt men när man lärt sig var det bara kul. Jag tror att vi alla hade roligt för många skrattade. Vi är ett skönt gäng (klassen), vi har oftast kul när vi är. Alla är som dom är, det är nog därför vi har så kul.

Idag har jag bara slappat, spelat lite Wii med syrran Jag vann :-). Gjorde Wii fitness test, tydligen är jag 37 år… Tur att Micha blev lite äldre 38 år. Skönt med sol och våren är på väg. Kira, min hund, har legat i solen hela dagen.

Nu ska jag äta lite och se på film.

/Lian

Kommentarer

Populära inlägg