Fet avslutning på veckan

Har precis avslutat veckans sista jobb.
The Big Lift.
Sitter nu efteråt och minglar med föreläsare Henrik Hoffman, basist, Mattias Larsson (a.k.a Patte) och Lillscheli!

Det är ett ös utan dess like när man ska göra den här typen av event.
Jag har varit konferencier på ett stort event för entreprenörer.
Vi öppnade och finalade med feta nummer.
Eye of the tiger.
Show must go on.
Ljuset kickade ass. (Igge)
Manus till höger och vänster.
Gäster till höger och vänster.
Mycket scentid med frågor som från början inte fanns. Men uppfanns på plats i stundens hetta till höger och vänster.

Jag intervjuade Linda Skugge om entreprenörskap.
Hon är cool.

Mycket ska man vara med om innan man dör.
Ett som är säkert är att mitt liv rockar.
Fett.

Nu tackar jag och bockar för mig på Sunnebloggen.
Ni läser om mitt fortsatta liv på inasweden.blogspot.com.
Det gör ni.

Se på scenen. Ljuset. Se på mig.


Kommentarer

Anonym sa…
Du var suverän som konferencier på Big Lift!

Populära inlägg