Man får ta´t som det kommer

Tänka sig vad tiden går fort när man har kul.

Efter en helt tråkig helg.
Jo. Faktiskt.
Så kom äntligen en glimmande måndag och en strålande tisdag!

Idag var jag uppe med tuppen igen och förberedde mig inför radiosändning.
Jag producerar bara delar av programmet och därför kan det bli lite smått och gått när man kommer på tisdagmorgon.

Idag stod bland annat på schemat:
Arvikafestivalen släpper nya artister.
Thorsten Flinck.

Jag ska vara helt ärlig.
Det ena gjorde mig lite mer nervös än det andra.
Jo.
Ni gissade rätt.
Thorsten.

När vi äntligen fick tag i Thorstens manager var det 5 sekunder till låten var slut.
Samtidigt stod min kollega Per och knackade på dörren och ville in med en IDOL-deltagare som precis varit inne framför TV-juryn.
Så vi stuvade snabbt om och tog IDOL-Johanna först.
Efter en, något utdragen, intervju med Johanna och en tekniker i örat som sa: Thorsten börjar bli otålig, skynda dig, fick jag snabbt samla mig för T F.

Ja.
Det blev en intervju.
Ja.
Det blev det.

Så radio kan vara lite stressigt ibland.
Det är dagens lärdom.
Men jädrans vad kul vi hade!
Och nu är det en hel vecka kvar till nästa stressmoment. :)

Nu ska jag försöka få lite lunch för det har jag inte hunnit ännu.
Sen ska jag köpa det sista till fredagens boxningsoutfit!
i

Kommentarer

Populära inlägg