Nöjd efter hysteriska gig!

Tänk att ett jobb och ett liv kan vara så himla fantastiskt.
Sitter just nu på tåget vilket är skönt i dessa tider av Isländska vulkanutbrott.

Jag är på väg hem till mitt underbara hus i Sunne.
Jag lyssnar på konserten från i tisdags med Joakim.
Jag tror vi gjorde ganska bra ifrån oss med tanke på hur nöjd jag känner mig.
Jag är uppfylld av två hysteriska gig de senaste dagarna.
Den ena med brist på teknik.
Den andra med brist på jordlig kontakt.
Men ack så jag har lärt mig.

För er som inte förstått det (vilket borde vara typ alla med tanke på att jag var oerhört flummig i mitt senaste inlägg) agerade jag ängel på ett event igår.
Jag guidade publiken genom kvällen.
Jag fick klättra upp 6-7 meter på en smal vajerstege med 15 cm breda steg.
Det är inte varje dag man får testa sina skills så.
När jag väl kom upp stannade jag uppe.
Bilder är ofta bättre på att tala än ord så här har ni gårdagen:

Det första jag såg när jag kom in.
Dit upp skulle jag. Eh..

Kommentarer

Populära inlägg