Sunne är som en skattkista

I Sunne har var och en den största chans och potential att utveckla sin talang. Både vad det gäller det konstnärliga, musikaliska, inom sport med mera.  Här finns fullt av möjligheter för varje enskild människa att utveckla sin talang av alla dess olika slag, då Sunne bjuder in till både inspiration för att skapa och till olika aktiviteter.

Vill man ha balsam för själen, kan jag varmt rekommendera en njutningsbar tur mitt ut i skogen, stanna till vid en liten sjö, se hur insekterna dansar på vattenytans sköra glans.

Jag vill här med Tacka för att jag har fått äran att ta del av Sunnebloggen.
Några av bilderna denna dag visar självporträtt.

Jag vill alltid finnas för mina tre söner som jag älskar av hela mitt hjärta, själ och liv. Närheten till naturen, ljuset och vattnet är en inspirerande källa för mig. 

Jag önskar alla en vacker sommar och ett fantastiskt liv, fyllt med inspiration för glädje och kärlek.

/Mia
















 

Kommentarer

Populära inlägg