Sofia Franssons bloggstart


Hejsan på er alla där ute! Nu ska ni få lära känna en glad tjej från Bäckebron utanför Västra Ämtervik. Jag heter Sofia Fransson, är 13 år och nyfiken på vart det här leder någonstans. Att blogga har jag aldrig gjort förut så det här ska bli kul! För att ni ska få en bild av vem jag är så kan jag ta det lite kortfattat:

Sofia

  • Bor med min mamma, pappa, småsystrar Elsa och Stina, katten Majvår och mina höns
  • Majvår
    Går i klass 7F1 i Fryxellska skolan med tre av mina gamla kompisar från Svensby
  • Älskar att prata och berätta saker (roligast om jag får folk att skratta)
  • Att skriva, fota, bada, måla är bäst!
  • Spelar volleyboll i VÄIF, spelar fiol och går på scouter
  • Vill kunna saker direkt, ”Övning ger färdighet” är det värsta jag vet
  • På min Spotify lista finns allt från Lisa Ekdahl till Black Eyed Piece
Ha en bra alla hjärtans dag! 

Kommentarer

Populära inlägg