Många nationaliteter möts i skogen

Tur att jag är morgonpigg av mig eftersom jag ska upp tidigt. Baksidan är att jag är fruktansvärt kvällstrött...

Under Svenska rallyt i år guidade jag svenskar, norskar och finnar så att de fick sig en riktig rallyupplevelse. Jag berättade om regler och bestämmelser och hur det känns att köra rallyt...

Under tre dagar har vi haft 48 spanjorer på besök i Antilla. Vårt företag samarbetar med Michelin och BMW och spanjorerna är här för att testa däck. Eftersom det finns snö i norra Spanien ska de införa friktionsdäck.

Spanjorerna kör på snö och is för första gången och jag kan säga att de är mer i snön än på banan. Det märks att de är ovana. Vi lär dem köra bil och har också en del teori. Det är helt enkelt en avancerad bilskola för dem.

Dags att hoppa i kläderna för en ny dag i Antilla. Kläder ja - det är jag inte så noga med. Allt jag har är i stort sett reklamkläder som jag fått genom åren!
/Sören

Kommentarer

Populära inlägg