Hej igen, hoppas jag!

Ännu en arbetsdag till ända. Pustar lite ska snart ut och klippa gräset, jag har ingen Göran hemma!

Jag ska erkänna att det inte är varje dag som jag är i min egen trädgård och fixar, det blir lite som skomakarens barn… ni vet. Men det är också skönt att min trädgård inte är så perfekt iordning och ogräsfri för då kan jag slappna av i den och göra det jag vill för stunden. Det är viktigt att tillåta sig att njuta och bara vara!!!! Vi, iallafall jag, har längtat hela långa vintern på sommaren!!!!!!!

Barnen är på kollo hos farmor och farfar i några veckor så jag och Lars har lite semester när vi kommer hem från jobbet. Det är vardagslyx!!! Ja alltså, jag klipper inte gräsmattan varje dag utan vi försöker ta det lugnt och må gott också.

Sillegården för er som inte varit där och/ eller för er som varit där för länge sedan är väl värt ett besök i sommar. Ta en kopp kaffe med hembakt kaka (säkert 10-12 olika sorter), njut av maten från menyn, besök den mysiga butiken, se på de många utställningarna eller bara njut i trädgården. Titta gärna på http://www.sillegarden.se/

Nu kommer jag inte undan längre- mot gräsklipparen!!!!!!!

//Åsa

Kommentarer

Populära inlägg