Glöm inte vilan

Hej igen,
Otroliga dagar seglar förbi och jag verkligen njuter av min semester! Åker båt och wakeboard i stort sett varje dag/kväll.

Jag vet att jag är en stor förespråkare av träning, men det är lika viktigt att lägga in vilodagar emellanåt. Det är under vilan våra kroppar "växer" och vi blir starkare, förutsatt att vi då tränar styrketräning, men det är även viktigt med vila för de som enbart tränar kondition.

Kan vara bra att tänka lite på vad vi stoppar i oss, så för er som är intresserade av kost och lite mer runt ämnet kan kolla in den här sidan: http://alexandraspratommat.blogspot.com/
Alexandra var min kostlärare och är mycket (!) inspirerande när det gäller tankar kring kost och hälsa.

Så idag tänker jag vila med gott samvete från träning och njuta av sommaren.
Ha det så gott!!
Kaisa

Kommentarer

Populära inlägg