Allt jag behöver finns här!

Jag har aldrig haft någon längtan att flytta från Sunne. Allt jag behöver finns här!

Innan jag började på Nykvist Skogs AB så jobbade jag närmare tio år på Mårbacka Minnesgård. Det var otroligt roligt, lärorikt och intressant att få jobba i en så speciell miljö. Det var också först då som jag började förstå hur vackert det var i Värmland. Väldigt många gäster påpekade hur fint det var här….och när jag faktiskt började titta, så hade de ju rätt!

Ofta får jag höra, då jag träffar människor från andra ställen i Värmland (exkl Karlstad) att det - ”finns så mycket i Sunne”! -”Där händer det mycket”! ....och visst händer det mycket. Men ibland är jag är rädd att vi kan leva på lite gamla meriter. Jag hoppas att Sunne som turistort kan fortsätta växa och att fler hittar hit.

Mitt sista inlägg blir mycket kort då tiden idag är knapp. Ser fram emot helgen, då ska jag bla måla och gå på teater på Hotel Selma Lagerlöf. Hela gänget på Nykvist Skogs AB ska fira andra platsen i tidningen Driva egets tävling David-Goliat.

Hela gänget på Nykvist Skogs AB
Trevlig helg!
/Lina Edin

Kommentarer

Populära inlägg