Ladda batterierna-helg!


















Hemkommen från Sälen och utvilad! Det var en helt fantastisk helg med underbara vänner!

Något kallt kanske, men man får väl klä sig! Vi åkte hundspann på lördag dag i ett naturreservat. Allt var orört och det enda man såg var ett böljande vitt landskap av granar och hundarna som drog släden. Detta rekommenderar jag alla att göra, en fantastisk upplevelse.

Efter vår "polar"-tur tog vi en spaeftermiddag med bastu och bad. Jag känner mig nu helt utvilad och redo för att ta tag i alla bestyr! Rallyt väntar och förhoppningsvis så blir det bra drag i restaurangen!

Jag har nu även gått på min jourvecka för brandkåren, så det gäller att ha sökaren med överallt! Vi hoppas på en bra vecka med nya spännande upplevelser!

/ Johanna

Kommentarer

Populära inlägg