Bowling i trevligt sällskap

Då var det mitt sista inlägg här på Sunnebloggen. Helgen bjöd då inte på härligt vårväder, utan snö! Så någon vårfotografering blev det inte för mig, vinterbilder klarar jag mig utan såhär års. På  lördagskvällen blev det bowling i trevligt sällskap, ingen vinst för min del så det var väl lite trist men. Idag har jag hälsat på hos min farmor, vi satt och drack kaffe och pratade i några timmar, det behöver man ibland. Väl hemma bakade jag, chokladbollar och muffins blev det.

Imorgon är det måndag igen då. Jag påbörjar den fjärde veckan på Sunne kommun och jag har fyra veckor kvar i kommun huset, sedan flyttar jag ner till Sunne Turism för att göra de tre sista veckorna. Jag är hur nöjd som helst med min praktikplats, får vara med på så många roliga grejer och bra och givande uppgifter ger de mig. Finns inget att klaga på!


Vi säger väl så, ha det bra!
Man vet aldrig, vi hörs kanske någon annanstans framöver.
Ta hand om er  // Emelie

Kommentarer

Populära inlägg