Snart sommarlov


Nu är det bara en vecka kvar i skolan och bara en massa kul aktiviteter och nästan inga vanliga lektioner.

Sommarlov – då ska jag ….

Sommarjobba på golfbanan –precis lagom med tre veckor !! Då kan jag ju passa på att golfa lite efter jobbet. Spelade nationaldagsgolfen i förrgår – en jättekul och populär tävling som återkommer varje år där alla spelar i gul/blå färger, den ena snyggare klädd än den andra!

”LANA” med kompisar! För de som inte vet så står detta för Local Area Network och innebär ett gäng (hur många som helst) samlas på en plats och tar med sina datorer. Man kopplar upp sig och spelar hela natten lång tills solen går upp. Jag och mina vänner har hittat den perfekta platsen i mitt garage där vi håller till och ”gamar” tills morronen gryr.

Trolla ! Jag kommer att få uppträda på Borlänges ”Peace and Love” festival i slutet av juni. Kommer att bli kanonkul med artister som ex Rihanna, Skrillex, Eldkvarn m.fl.

Slappa, bada, umgås och bara vaaaaaara …..


Men först ska jag avverka 9ans avslutning med bal och allt. Tre år på Frycke har gått fort och nu väntar gymnasiet. Ska bli spännande, mitt val är Estetik och media.

Ha en riktigt skön sommar

Tack för mig !
Hampus Hedström

Kommentarer

Populära inlägg