The secret to a long life...

Hallå Sunne!

Igår fick jag sätta min självdisciplin på prov då klockan ringde klockan 09:00.

Det var nämligen dags för möte inför restaurangöppningen som jag och ett utvalt team ska göra 13 september till 2 oktober i metropolen Trondheim.

Hur som helst så blev det en hel del kaffe och massvis av gäspningar redan 1:a timmen, men i slutet av dagen så hade vi fått väldigt mycket saker gjorda.


















Men någonting som jag inser när jag spenderar en dag på kontoret är att oavsett hur gott kaffet är, hur sköna stolar det är eller hur intressanta föredragen än må vara så finns det ingenting som går upp emot att stå bakom 1 1/2 meter massivt trä och bygga en "goooo" stämning bland mina gäster.

"The secret to a long life is to stay busy, get plenty of exercise and don't drink too much. Then again, don't drink too little."
Hermann Smith-Johansson

Love//David

Kommentarer

Populära inlägg