Vardagsliv, skäggväxt och livsfilosofi


 
Ja, då har dessa två veckor gått och man får väl tacka för att man fått förmånen att få skriva några personliga tankar och funderingar på Sunnebloggen!

Eftersom jag har det arbete som jag har så tror ni väl säkert att den däringa Åke han lever nog livet varje dag och tar varje tillfälle i akt att verkligen njuta av det...

Men där tar ni nog lite fel, om ni tror det. Jag lever ett alldeles vardagligt liv precis som ni gör, och upplever ibland en mindre personlig katastrof om jag upptäcker att rakhyvlarna var är slut, på morgonen då man ska till arbetet. ( det är kanske därför ni kan se mig lite orakad ibland, men en del tycker det är klädsamt det också)...

Men ett ord på vägen kan jag väl få ge er: Försök iallafall att ta vara på alla dagar ni har, gör något bra tillsammans och njut så mycket ni bara kan! Tänk på att livet bara är en glimt mellan två evigheter!
// Åke

Kommentarer

Anonym sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Populära inlägg