Inspiration

Avenyn La Rambla
med Columbusstaty
Under påskveckan är jag i Barcelona.
Det är mitt tredje besök på ett år. Staden som i mitt tycke har väldigt mycket.
Det finns konstmuseum, chokladmuseum, tjurfäktningsarena, byggnader (La Sagrada Familia) parker, sandstrand och uteliv.



Och så förstås fotbollslaget,
FC Barcelona

Det är svårt att förstå vilken apparat detta lag är. Leksaker, tröjor, muggar, kläder, handdukar mm. Arenan (Camp Nou) är helt enorm och det kommer att vara "inspirerande" att få se matchen Barcelona-Mallorca, på söndag 7/4.

Camp Nou-Barcelonas arena














La Sagrada Familia,
kyrkan som sägs vara under
ständig reparation/byggnation
På tal om "inspiration", så vill jag vara det för min omgivning. Jag är frisk och vill ta vara på den tid jag har och leva de drömmar som inte är allt för långt borta.
Jag är intresserad av äventyr och ska försöka mig på ett vågat sådant till sommaren.
Vi är några personer (bl.a min särbo Åsa) som tillsammans ska försöka genomföra denna bravad, på ett eller annat sätt, så jag hoppas att vi inte tar oss vatten över huvudet.
Någon är med organisatoriskt och någon är med rent aktivt och utför äventyret.
Håll utkik./Marcus



Kommentarer

Populära inlägg