Ny viktig match för Mallbacken på söndag


Fredag 3 maj
Det har varit en händelsefull vecka och skönt att helgen kommer och veckans match närmar sig.
Det blir en ny viktig match för oss men också en riktigt bra chans att ta våra första poäng. Det blir också lite extra spännande för mig eftersom i Piteå spelar några gamla lagkompisar till mig och en av dom är mitt mittbackspar i landslaget.
 
Idag är det vårmarknaden i Sunne. Det blir kul och se lite liv i stan. Vi kommer också delta på marknaden när några av oss från laget kommer stå framför ICA BBB idag. Vi ska marknadsföra ICAs nya plastpåsar där vår lagbild finns på andra sidan. Jag hoppas att många kommer och hälsar på oss där.
 
Jag önskar också att många kommer till Munkfors på söndag klockan 14.00 och hejar på oss till en vinst.
 
Trevlig helg! //Maija

Kommentarer

Populära inlägg