Sommar

Hej!
Två veckor fullkomligen flyger iväg. Det är redan mitt sista inlägg som skrivs nu!

Stundande helg kommer för min del att bestå av packande och flytt. Och nej, vi har inte hittat något hus, utan vi ska bo i ”lillstugan” hos min mormor och morfar under tiden vi letar. Men flytt från Karlstad blir det alltså för min del denna helg. Jag tycker det ska bli väldigt skönt, det enda jag kommer sakna är såklart vännerna som bor kvar. Jag intalar mig själv att vi inte kommer ses så mycket mindre för det.

Självfallet skall jag smita undan en del från flyttfixandet, för att spana på fiiiina hästar på AKKA stadion!

Hoppas ni inte somnat när ni läst mina inlägg och hoppas ni får en fortsatt väldigt fin sommar!
/Johanna

Hoppas det blir många sådana här dagar
och att det blir så pass varmt att man kan bada i Fryken snart!
Sunnebloggen tackar Johanna och alla ni andra som har bloggat under våren.
Nu tar vi semester och pausar Sunnebloggen. Vi kommer tillbaka med nya spännande personligheter och bloggare den den 12 augusti.
Ha en riktigt trevlig sommar!

Kommentarer

Anonym sa…
Tack Johanna för trevlig läsning! Hälsar dig välkommen till Sunne och hoppas du ska trivas!

//Marianne

Populära inlägg