Olivia Larsson presenterar sig


















Hej, jag heter Olivia Larsson är snart 17 år och bor i Västra Ämtervik. Jag ska blogga här i två veckor, vilket ska bli kul!

Till att börja med så kan jag berätta lite om mig själv, som de flesta andra tjejer i Ämtervik så har jag tillbringat många timmar av mitt liv i vår lilla gympahall där vi tränar volleyboll.

Om 10 dagar har jag gått klart första året på Naturvetenskapslinjen på Brobyskolan i Sunne, där jag trivs jättebra. Det har varit ett roligt och lärorikt år med mycket plugg så nu kan jag inte göra annat än att längta efter sommarlov.

Förra veckan hade vi Tysklandsutbyte på skolan, ett tjugotal elever på min skola hade elever från en tysk skola som bodde hemma hos oss och i höst ska vi åka till Berlin och hälsa på dem, men jag kommer skriva mer om det i ett annat inlägg.

Annars är jag intresserad av miljöfrågor och försöker väl inte påverka jorden allt för mycket i min vardag, jag äter vegetariskt, handlar mycket secondhand och nu när det är sommar så cyklar jag för det mesta.

/Olivia

Kommentarer

Populära inlägg