Hänger på Länsmansgården

Tisdag 26 november

Att avsluta dagen med träning och avslappning på Selma SPA+, gör gott i en trött och frusen kropp.

Idag kan jag verkligen säga att jag har hängt på Länsmansgården, jag tror det blev bortemot trettio upphängda bilder och en resväska. Det är lätt att man känner sig lite hängig efter ett sånt pass.

På torsdag ska jag döpa bilderna. En härlig ritual som tvingar mig att verkligen gå tillbaka och fundera lite på de rörelser och spår jag har lämnat efter mig.


Oftast så viskar bilderna blygt sina namn, som om vore de rädda att jag skulle förneka deras existens. Ibland- det inträffar mycket sällan -  skriker de och lever runt i hjärnan för att de ska minsann ha rätt titel, som tur är vet jag oftast vilket det är; om inte så blir det ”Utan titel”.

God natt

/Katarina

Kommentarer

Populära inlägg