Amelia Olsson presenterar sig

Tänkte börja med att presentera mig själv! Jag heter Amelia Olsson och är en tjej på 16 somrar sen i juni. Jag håller på mycket med musik och sport på min fritid, inom musiken så sjunger jag och ska precis börja lära mig att spela lite gitarr. Inom sporten tränar jag innebandy med Sunnes damlag.

Jag kommer skriva här på Sunnebloggen de två kommande veckorna och hoppas att ni ska gilla mina inlägg. Inläggen kommer att handla om allt från att berätta lite om mig själv och åsikter som jag kommer att dela med mig av till musik och vardagliga saker.

Inläggen kommer säkert ha bilder då jag även gillar att fotografera allt mellan himmel och jord, så som djur, natur och människor. Här kommer två sommarbilder på min syster som jag vill dela med mig av från i år!
/Amelia


Kommentarer

Populära inlägg