Rivna fabriker och Stilla Natt

Ett eget dansfilmsprojekt är i rullning och idag har jag tillsammans med dansaren och fotografen Juan Fuenzalida varit utanför Stockholms innerstad och besökt en övergiven fabrik där vi tänkt filma allting. Tyvärr var hela platsen riven. Grävmaskinerna höll på för fullt när vi kom så det var ju himla synd.

Men vi är redan på nya spår så jakten fortsätter. 

Tog en bild på en plats i närheten så får ni se ungefär den känslan vi vill ha även om det inte kommer att bli just där.

Bifogar även en inspirationsbild på hur dansarna kommer att se ut så får ni en inblick i vad som surrar i mitt huvud just nu ;-)

På tal om egna projekt så närmar sig vintern sakta men säkert och något som också börjar ta form är Stilla Natt ¨En stämningsfull konsert för välgörande ändamål¨ som jag producerar tillsammans med min syster Jessica Persson i Sunne kyrka för femte året i rad. Tiden går så fort!!
 
Jag har alltid drömt om att få producera i en kyrka. Ett för mig magiskt rum att uppleva musik och dans i. Den drömmen blev verklig för fem år sedan när vi hade premiär och nu har det blivit en tradition i Sunne. Jag vill skapa ett tillfälle för DIG att koppla av och njuta i julstressen

Kom som du är och njut för DIN skull samtidigt som du bidrar till något lokalt som vi skänker pengarna till varje år.

Vi har många speciella gäster i år så missa inte det! 15:e & 16:e december i Sunne kyrka

Mer info:
https://www.facebook.com/StillaNatt

Foto:
Stilla Natt bilder: Emelie Ögren
Målning av Sunne kyrka, Stilla Natt-affisch: Anna Samuelson


 
 


 




















Kommentarer

Populära inlägg