Vi behöver fler svenskatränare

Hallå! 
Det här blir mitt sista inlägg här på Sunnebloggen. För det första vill jag tacka för att jag fått chansen att blogga här och för det andra för alla fina kommentarer jag fått. Roligt att det uppskattas! Jag hoppas också att det skapat lite diskussion och att jag kanske fått någon att tänka om lite, det vore väldigt roligt.

I sommar hittar ni mig bland annat. på café Megafon i Sunne där jag ska jobba, kom gärna dit och häng, fika och prata. I höst lämnar jag Sunne för att plugga lite i Skåne, men så trevligt som Sunne är kommer jag nog tillbaks rätt snart.

Till sist vill jag ännu en gång tipsa er om att följa med på svenskaträningen vi har i Rottneros. För att klara av att hålla igång under sommaren behöver vi vara fler lärare. Är du sugen får du gärna höra av dig till någon av oss lärare så berättar vi mer om tider och så vidare.
Jag exempelvis når du enklast på cecilia@appelquist.se, det är bara att höra av sig – även om det är något du funderar på, om det jag skrivit här eller om du vill diskutera något.

Tack för att ni har läst. Och glad midsommar och ramadan kareem. /Cecilia Appelquist

Sunnebloggen tar semester

Med det tar Sunnebloggen semester över sommaren och återkommer igen i höst.
Ha en riktigt trevlig sommar!

Kommentarer

Populära inlägg