Sanna Swensåns bloggvecka

Hej, alla glada, jag heter Sanna Swensån och har fått äran att blogga den kommande veckan. 

Lite kort om mig. Jag är en 20 årig tjej som i vanliga fall pluggar på universitetet i Karlstad. Men för tillfället så har jag sabbatsår, då jag bland annat ska åka till Australien.


Lite om att plugga på universitetet, det är bland det roligaste jag någonsin har gjort, men också det tuffaste. Tempot är högt (om man läser på heltid) men alla nya människor man träffar och alla ny vänner man får gör det värt det. 

Jag valde att börja plugga igen direkt efter studenten. Vilket var både ett bra och dåligt beslut nu när jag ser tillbaka på det. 
Det var bra för då är man redan inne i pluggandet, det är jobbigt att börja om på den fronten, men jag var skoltrött redan på gymnasiet och det kom i kapp mig på universitetet. 
En sak som gör allt värt det är de underbara människorna som jag har mött och de ännu underbara kompisarna som jag har fått. 
/Sanna Swensån

Kommentarer

Populära inlägg