Tillbaka i Värmland igen

Hej! 
Här kommer min sista blogg. Roligt att få vara med på skutan ett tag. 
Nu är jag tillbaka i Värmland igen. Landade vid 20-tiden igår efter att ha varit i Skara sedan i måndags. 
Äntligen hemma hos familjen igen och jag var efterlängtad. Barnen var glada och pigga och jag fick många kramar. Dock blev mellanflickan magsjuk under natten så det blev lite turbulent för familjen.
Det blev en kortvarig visit för mig hemma, åkte vid 09.30 idag till nästa uppdrag med Tor & David.


Idag begav vi oss till Kvarnen i Borgvik för att medverka i en konferens för Semcon. 
Vilken underbar plats! 
Trots att jag har bott i Värmland i över 20 år har jag aldrig varit i Borgvik. Det finns väldigt många vackra platser i Värmland. 
Hemma igen vid 20-tiden, lite trött men mycket glad efter en lyckad spelvecka. Gladast var förstås barnen när jag äntligen kommit hem. Nu blir jag hemmapappa i en knapp vecka. Sedan bär det av till Växjö för att medverka i en kvalitetsvecka för Region Kronoberg.

Tack för mig! hälsar David Ek

Kommentarer

Populära inlägg