Jag har för avsikt att ge er en inblick i vår vardag

Hej !
Den här årstiden blir man påmind om vilken avlång vacker sjö Fryken är , likadant är det med vårt land som vi bor i. Det kan vara hälsosamt att påminna sig själv om detta med jämna mellanrum !

I mitt fall påminns jag av den vackra vyn varje dag jag färdas till mitt jobb i Karlstad , där jag arbetar som ishockeytränare ( Fbk ).

Ishockeyn i sig, samt många goda ideella ledare har haft stor påverkan i mitt liv, och är en del av att jag en gång fick chansen att flytta till Sunne och ta del av en positiv bygd!

Jag har för avsikt att ge er en inblick i vår vardag under den tid som jag blivit ombedd att skriva. Förhoppningsvis har jag nån duktig teknisk kollega som kan hjälpa till att förmedla en bild eller tom video.

Väl mött!

Johan Pennerborn 

Kommentarer

Populära inlägg