Tonårsdraman, tankar och en hel del skratt!

Hej alla läsare!
Jag heter Elyse Le Roy och studerar tredje året på det naturvetenskapliga programmet här i Sunne. Precis som alla tidigare skribenter på Sunnebloggen så har även jag fått möjligheten att ta mig ann bloggen under en veckas tid. Lika förväntansfull som de andra bloggarna var vid deras första inlägg, sitter jag nu och försöker skriva ihop ett stycke med ord som enligt ”Sunnebloggs-seden” är menade att förblinda er! Dessvärre finner jag inga förtrollande ord att använda mig av utan erbjuder istället perspektivet på livet här i Sunne som nyinflyttad!

Under den kommande veckan kommer ni därför få följa med mig i min vardag där jag bjuder på lite tonårsdraman, tankar och en hel del skratt! Jag hoppas att ni finner den här veckan givande för jag är nämligen övertygad om att vi kommer ha hur kul som helst tillsammans!

Puss, Elyse!


Kommentarer

Populära inlägg